Program: Strefa warsztatu Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów? Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne? Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch? Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały. Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem? Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu. Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu. Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu? Strefa Pół Żartem, Pół Serio Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue? Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada? Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę? Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić? Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć. Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś! Strefa rozrywki Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł? Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci? Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt. Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy! Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;) Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. WYCIECZKI FAKULTATYWNE Park linowy – adrenalina, zabawa i wyzwania, czyli wszystko czego nam latem potrzeba! Do zobaczenia w parku linowym, gdzie przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa i pod okiem instruktorów zmierzymy się z wybraną trasą. Jesteście gotowi? Koszt wycieczki 65 zł Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Zamek w Niedzicy i rejs po Jeziorze Czorsztyńskim - zwiedzanie jednego z najsłynniejszych zamków w Pieninach połączone z rejsem po jeziorze Czorsztyńskim. Piękne widoki, zapora i dwa zamki na dwóch różnych brzegach, to sceneria doskonała! Jeden z zamków kryje w sobie niesamowite historie i legendy, a także ciekawy przesąd. Kto jest gotowy na ich poznanie? Koszt wycieczki 95 zł. Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto. Wycieczka górska Kopieniec i Nosal - pojechać do Murzasichle i nie wyjść w góry? To by była wielka strata! Dlatego zapraszamy was na wycieczkę z przewodnikiem tatrzańskim. Koszt wycieczki 80 zł. Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d): Strefa warsztatu Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów? Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne? Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch? Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały. Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem? Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu. Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu. Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu? Strefa Pół Żartem, Pół Serio Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue? Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada? Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę? Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić? Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć. Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś! Strefa rozrywki Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł? Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci? Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt. Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy! Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;) Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. Program na umowie (12d): Strefa warsztatu Charakterologia MBTI – jak stworzyć realistyczne, pełnowymiarowe postacie, wspierając się wiedzą na temat charakterów? Noga w Wiadrze, Kanapka w Dłoni – jak rysować interakcje między postacią, a przedmiotem? Co zrobić, żeby były one realistyczne? Uściskaj mnie! – jak rysować interakcje między postaciami? Jak oddać emocje, grę gestów, mimikę twarzy i ruch? Zacznij od szkicu – planowanie strony przy pomocy szkicu. Przygotowywanie szkiców tak, żeby nam pomagały, a nie przeszkadzały. Dialogi i style wypowiedzi – kreska, to nie wszystko, czyli wchodzimy w temat dialogów. Co zrobić, żeby nie zepsuć komiksu słowem? Podstawowe wybory twórcy – nad jakimi kwestiami należałoby się zastanowić przy tworzeniu komiksu? Wejdziemy w świat kadru, postaci, przepływu, słowa i obrazu. Scena prosta, scena złożona – kiedy, i jak umiejętnie je stosować? Ich podstawowe różnice, a przede wszystkim znaczenie dla komiksu. Aktywnie! – na co zwracać uwagę podczas rysowania postaci w ruchu? Jak oddać dynamikę sceny i nie tracić żadnego szczegółu? Strefa Pół Żartem, Pół Serio Mary Sue – kto to jest, w czym nam przeszkadza i jak sprawić, żeby nasze postaci nie były Mary Sue? Manga, Komiks, Nowela Graficzna, Pasek – rysuj w stylu, który lubisz najbardziej! Czy jesteś pewien/a, który gatunek najbardziej Ci odpowiada? Character Sheet – jak stworzyć użyteczną kartę postaci? Odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego każda postać musi posiadać własną kartę? Między nami postaciami - jak stworzyć siatkę zależności i powiązań pomiędzy bohaterami, i po co w ogóle to robić? Wszystkie kolory szczęścia i smutku, czyli wykorzystamy koło emocji Plutnicha – czeka nas wielkie wyzwanie w rysowaniu uczuć. Fabuła jest istotna! – błędy, których należy się wystrzegać przy tworzeniu dobrej opowieści. Sprawdź, czy już ich nie popełniłaś/eś! Strefa rozrywki Jej wysokość przypinka - tworzenie lśniących przypinek z własnymi ilustracjami. Masz już jakiś pomysł? Design to rzecz kluczowa - jak sprawić, by nasze postaci fizycznie się między sobą różniły? Jak stworzyć udany projekt postaci? Kredki, markery, cienkopisy – wybierz swoje ulubione medium. Korzystaj z tego, co sprawia Ci największą radość i daje dobry efekt. Big Collab Party – impreza tylko dla rysowników! Wspólnie stworzymy najlepsze komiksy na świecie, i będziemy to robić aż do północy! Crazy Little Thing Called... Background! Co zrobić, żeby wykonać świetne tło? I jak to zrobić, żeby się przy tym nie narobić? ;) Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. Zakwaterowanie: O ośrodku Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku. Jak śpimy? W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony. Jak jemy? 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków. Adres: Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka" 34-531 Murzasichle ul. Sądelska 85b i 90a www.uziomka.pl Transport: Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (dojazd pociągiem może dotyczyć tylko miast: Gdańsk, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00 Odbiór odbywa się w godzinach: 11:00-13:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PLANOWANY TRANSPORT: Częstochowa, Mc'Donalds al. Wojska Polskiego 260, cena: 190zł, wyjazd: 10:30, powrót: 15:00 Gdańsk*, Hala Dworca Głównego PKP, ul. Podwale Grodzkie 1, cena: 310zł, wyjazd: godzina 7 dni przed wyjazdem, powrót: godzina 7 dni przed wyjazdem Katowice, Dworzec autobusowy przy ul. Piotra Skargi 1, cena: 190zł, wyjazd: 12:00, powrót: 14:00 Kraków, Parking przy CH Zakopianka (przy ul. Zakopiańskiej, od strony Cinema City), cena: 160 zł, wyjazd: 13:00, powrót: 12:30 Leszno, Parking przy KFC Rondo Gronowo, cena: 220zł, wyjazd: 07:15, powrót: 19:15 Łódź, Stacja BP ul. Kątna 1, cena: 210zł, wyjazd: 8:15, powrót: 17:15 Poznań, Dworzec Letni ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego PKP: cena: 230zł, wyjazd: 06:00, powrót: 20:30 Szczecin**, Dworzec Główny PKP, cena: 290zł, wyjazd: godzina 7 dni przed wyjazdem, powrót: godzina 7 dni przed wyjazdem Warszawa, Parking przy Torwarze ul. Łazienkowska 6a, cena: 220zł, wyjazd: 06:00, powrót: 19:45 Wrocław, Aleja Śląska parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, cena: 210zł, wyjazd: 08:30, powrót: 18:00
* Na odcinku Gdańsk – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity II klasa z miejscami siedzącymi. Na odcinku Kraków – Murzasichle//Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Organizator).
** Na odcinku Szczecin - Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK II klasa z miejscami siedzącymi. Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Organizator).
Dbamy o komfort dzieci w trakcie jazdy, dlatego proponujemy 3 osobne trasy dojazdu, aby skrócić do minimum czas przejazdu. Uwagi praktyczne:
Terminy i ceny
Cena podstawowa
Wolne miejsca
Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66 a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Zniżki i dopłaty
Płytka ze zdjęciami
: Dopłata 32 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni
: Dopłata 63 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 7 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
: Dopłata 113 PLN
Wycieczka górska Kopieniec Wielki i Nosal
: Dopłata 80 PLN
Wycieczka Park linowy
: Dopłata 65 PLN
Wycieczka Zamek w Niedzicy i rejs po jeziorze
: Dopłata 95 PLN
Zakwaterowanie
Ośrodek Wypoczynkowy
Wyżywienie
śniadanie, obiad i kolacja (FB)
Cena zawiera
zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek realizację programu pamiątkową koszulkę opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej opiekę medyczną ubezpieczenie NNW (10.000zł) Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł
Cena nie zawiera
dojazdu transportem organizowanym przez Organizator opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu wycieczek fakultatywnych gadżetów Vogue Trave napojów między posiłkami.