Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66 a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Zniżki i dopłaty
1 * Ubezpieczenie wszystkich uczestnik��w od koszt��w rezygnacji wg. OWU KR Standard Signal Iduna. Wyb��r ubezpieczenia oznacza akceptacj�� ww. warunk��w.
: Dopłata 2,6%
Zakwaterowanie
O��rodek wypoczynkowy
Pensjonat Danka / Hawran po��o��ony jest w Murzasichlu, 6 km od Zakopanego. W pobli��u znajduj�� si�� sklepy, restauracje oraz poczta. Pensjonat utrzymany jest w pi��knym stylu zakopia��skim. Do dyspozycji dzieci jest teren do zabaw, sala w kt��rej mo��na organizowa�� dyskoteki, sala bilardowa, st���� do ping ��� ponga, pi��karzyki, ��wietlica z RTV, bar i sto����wka. Uczestnicy koloni zakwaterowani s�� w pokojach 3, 4, 5-osobowych z pe��nym w��z��em sanitarnym.
Wyżywienie
śniadanie, obiad i kolacja (FB)
Cena zawiera
- 10 nocleg��w w pokojach 2,3,4,5 osobowych z pe��nym w��z��em sanitarnym,- wy��ywienie 4 razy dziennie: ��niadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, - opiek�� medyczn��, pedagogiczna, ratownika na basenie, przewodnika tatrza��skiego- realizacja programu kolonii: zaj��cia i zawody sportowo rekreacyjne, konkurs na najciekawszy str��j zb��jnicki, zaj��cia plastyczne, ogniska, dyskoteka i bal przebiera��c��w, konkursy z nagrodami,- 3 wycieczki do Zakopanego ��� zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krup��wki, Jaszczur��wka,- wycieczki g��rskie z przewodnikiem tatrza��skim Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Ko��cieliska (bilety w cenie) Chocho����w.- 2 razy wyj��cie na baseny termalne.- opiek�� wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, ratownika na basenie, opieka medyczna, przewodnik tatrza��ski,- przejazd autokarem LUX (klimatyzacja, WC, video),- ubezpieczenie NNW Signal Iduna,- suchy prowiant na drog�� powrotn��,Dodatkowo, w turnusie I i III realizacja gry scenariuszowej Odkrywca.
Cena nie zawiera
��wiadcze�� nie wymienionych w ofercie i atrakcji fakultatywnych.
murzasichle
To malownicza osada letniskowa po��o��ona mi��dzy Zakopanem, a Bukowin�� Tatrza��sk��. Roztacza si�� st��d przepi��kny widok na panoram�� Tatr. W odleg��o��ci 6 km. znajduje si�� stolica polskich g��r Zakopane z licznymi atrakcjami przygotowanymi dla turyst��w w r����nym wieku. Najwa��niejsze atrakcje Zakopanego - g����wny deptak miasta - s��awne Krup��wki, skocznia narciarska - Wielka Krokiew, Guba����wka.
1 dzie��Wyjazd zgodnie z rozk��adem jazdy (rano) przejazd do Murzasichla, zakwaterowanie, obiad, odpoczynek i spacer, kolacja, nocleg. 2-9 dzie��Realizacja programu pobytu: 3 wycieczki do Zakopanego (zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krup��wki, Jaszczur��wka) wycieczki g��rskie z przewodnikiem tatrza��skim (Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Ko��cieliska, Chocho����w), 2 razy wyjscie na baseny termalne , gry i konkursy sportowe, zabawy integracyjne, dyskoteki, ognisko, gra scenariuszowa Odkrywca w turnusie. 12 dzie����niadanie, wykwaterowanie, pobranie suchego prowiantu, przejazd do domu.
ob��z paintballowy
Podczas obozu, przez 3 dni (����cznie 12 godzin) b��dziecie mieli okazj�� poznawa�� tajniki r����nych odmian paintballa. ����cznie przez 3 dni do wykorzystania b��dzie 1200 kulek.W programie - pierwszego dnia zaj��cia odb��d�� si�� na polu o charakterze speedballowym w terenie idealnym, aby przyzwyczai�� si�� do broni. Instruktorzy wyt��umacz�� zasady wychyle��, komunikacji oraz pozycji taktycznych poszczeg��lnych graczy.Drugiego dnia zagracie na wi��kszym terenie, na kt��rym b��dziecie mogli wykorzystywa�� r����nego rodzaju kryj��wki i barykady. Zapoznanie z zasadami gier le��nych, realizacja scenariuszy: ���obrona wzg��rza', ���przeprowadzenie vipa��� czy ���capture the flag���.Trzeci dzie�� zaj���� to realizacja scenariuszy w dzikim lesie, gdzie liczy si�� kreatywno���� uczestnik��w. Ka��dy z graczy b��dzie mia�� okazj�� wykorzysta�� wcze��niej nabyte umiej��tno��ci wcielaj��c si�� w role terroryst��w oraz antyterroryst��w. Fabu��y b��d�� si�� zmienia�� w zale��no��ci od zwyci��zc��w poszczeg��lnych rund. Mo��liwo���� dokupienia dodatkowych kulek: 100 szt ��� 15 z��, 500 szt. - 60 z��.Zaj��cia organizowane b��d�� przy min. 10 osobach.
odkrywca - gra scenariuszowa
Ka��dy marzy, aby odkry�� jak���� tajemnic�� lub zaginiony skarb. Tego lata Ty te�� b��dziesz mie�� okazj�� aby przeobrazi�� si�� w wybitnego poszukiwacza i odkrywc�� zagadek.... R����ne ��lady i tropy doprowadz�� Tw��j zesp���� do rozwi��zania zagadki zwi��zanej z zagini��ciem Z��otej Ciupagi!droga do skarbu jest jednak nie��atwa, pe��na pu��apek i tajemnic. Odnalezienie ciupagi b��dzie wymaga��o wsp����pracy grupowej, wysi��ku umys��owego, sprytu i sprawno��ci fizycznej. Podczas gry nauczysz si�� pos��ugiwa�� alfabetem Morse'a i innymi szyframi, aby odczyta�� tajemnicze pismo zwi��zane ze spraw��. Do poszukiwania skarbu niezb��dne oka���� si�� te�� mapa i kompas. Dowiesz si�� jak obs��ugiwa�� detektor metalu, aby odszuka�� ukryte wskaz��wki i artefakty. B��dziesz si�� komunikowa�� z pozosta��ymi poszukiwaczami z Twojej grupy za pomoc�� kr��tkofal��wki, aby nie zagubi�� si�� w lesie. B��dziesz te�� m��g�� sprawdzi�� swoje zdolno��ci detektywistyczne i rozwi��za�� niejedn�� zagadk�� po drodze do zaginionego skarbu. Pami��taj nie tylko ty jeste�� blisko rozwi��zania...Kto�� ca��y czas pr��buje odnale���� ciupag�� przed Tob��. Musisz by�� czujny i uwa��ny ... ale nie martw si�� nie jeste�� sam. S�� z Tob�� s�� nasi Animatorzy Gry a ka��da chwila przybli��a Ci�� do zaskakujacego odkrycia.
atrakcje fakultatywne
Rafting pontonami Prze��omem Dunajca ��� dop��ata 100 z��Sp��yw pontonami prze��omem Dunajca to ��wietna propozycja na sp��dzenie wolnego czasu na ��onie natury. Podczas sp��ywu mo��emy podziwia�� malownicze krajobrazy jednej z najpi��kniejszych polskich rzek. Dunajec przep��ywaj��c przez Pieniny wije si�� mi��dzy wysokimi , wapiennymi ��cianami tworz��c niezapomniane widoki.Na pontonach sp��ywa jednocze��nie do 12 os��b. Sp��yw Dunajcem trwa w zale��no��ci od pogody i stanu w��d od 2 do 3 godzin, jest bezpieczny i mog�� w nim bra�� udzia�� dzieci. Wszyscy uczestnicy maj�� zapewnione kamizelki ratunkowe, kaski i pagaje, wst��p do Pieni��skiego Parku Narodowego, ubezpieczenie i opiek�� instruktora ��� sternika.Pakiet Przygoda na Guba����wce ��� dop��ata 150 z��1. Atrakcje na wysoko��ciKa��dy uczestnik b��dzie mia�� do wyboru trzy atrakcje z oferowanych w parku linowym m. in: ca��kowicie bezpieczne przeszkody na torze linowym zawieszonym 6-8 m nad ziemi��, podniebna tyrolka ��� 350 m zjazdu, skok na linach z 14 metrowej wie��y, ��cianka wspinaczkowa (zr����nicowany poziom dr��g do przej��cia).2. ZorbingUczestnik toczy ci�� po zboczu w dmuchanej kuli (50 metr��w) ��� wra��enia niezapomniane!3. PaintballPrawdziwa bitwa dru��yn na kolorowe kulki (z farby spo��ywczej). Ka��dy uczestnik zostanie zaopatrzony w mundur i mask�� ochronn��, marker do strzelania oraz pakiet 200 kulek. Zabawa jest ca��kowicie bezpieczna.
wiek uczestnik��w
10-17 lat
uwagi
- Na obozy krajowe prosimy o zabranie legitymacji szkolnej. W przypadku imprez z dojazdem kolej�� legitymacja szkolna jest warunkiem przyznania biletu ze zni��k��.- Ka��dy uczestnik musi dostarczy�� na zbi��rk�� wype��nion�� kart�� kwalifikacyjn��. Kopi�� karty prosimy dostarczy�� do biura do 21 dni przed wyjazdem. Bez karty dziecko nie mo��e pojecha�� na ob��z (dlatego prosimy o dostarczenie nam kopii, aby dziecko mog��o jecha�� nawet je��li rodzice zapomn�� karty). Druk karty mo��na pobra�� ze strony