Program: Strefa warsztatu Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać? W jakie narzędzia inwestować na starcie, co daje najlepsze efekty? Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru, przeniesienie postaci na papier. Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry. Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy, dłonie, świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania? Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła jak w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje? Strefa mangi Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników. Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy! Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieści fabułę i postacie? Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów? Strefa otaku Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, kocie uszka czy wianki? Kalambury i mafia – kultowe wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej japońskiej odsłonie! Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin. Strefa rozrywki Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną. Music room – gry dla miłośników/czek rock bands, w tym perkusistów oraz gitarzystów na PS 3 – Guitar Hero, Band Hero. Games Room – specjalna przestrzeń pełna gier na XBox'a i PS 3 dla prawdziwych miłośników/czek kinectowych rozgrywek. Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy! Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. WYCIECZKI FAKULTATYWNE Park linowy – adrenalina, zabawa i wyzwania, czyli wszystko czego nam latem potrzeba! Do zobaczenia w parku linowym, gdzie przejdziemy podstawowe szkolenie bezpieczeństwa i pod okiem instruktorów zmierzymy się z wybraną trasą. Jesteście gotowi? Koszt wycieczki 65 zł Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Zamek w Niedzicy i rejs po Jeziorze Czorsztyńskim - zwiedzanie jednego z najsłynniejszych zamków w Pieninach połączone z rejsem po jeziorze Czorsztyńskim. Piękne widoki, zapora i dwa zamki na dwóch różnych brzegach, to sceneria doskonała! Jeden z zamków kryje w sobie niesamowite historie i legendy, a także ciekawy przesąd. Kto jest gotowy na ich poznanie? Koszt wycieczki 95 zł. Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto. Wycieczka górska Kopieniec i Nosal - pojechać do Murzasichle i nie wyjść w góry? To by była wielka strata! Dlatego zapraszamy was na wycieczkę z przewodnikiem tatrzańskim. Koszt wycieczki 80 zł. Warunkiem wyjazdu jest minimalna ilość uczestników, tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Program na umowie (7d): Strefa warsztatu Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać? W jakie narzędzia inwestować na starcie, co daje najlepsze efekty? Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru, przeniesienie postaci na papier. Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry. Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy, dłonie, świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania? Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła jak w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje? Strefa mangi Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników. Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy! Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieści fabułę i postacie? Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów? Strefa otaku Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, kocie uszka czy wianki? Kalambury i mafia – kultowe wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej japońskiej odsłonie! Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin. Strefa rozrywki Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną. Music room – gry dla miłośników/czek rock bands, w tym perkusistów oraz gitarzystów na PS 3 – Guitar Hero, Band Hero. Games Room – specjalna przestrzeń pełna gier na XBox'a i PS 3 dla prawdziwych miłośników/czek kinectowych rozgrywek. Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy! Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. Program na umowie (12d): Strefa warsztatu Narzędzia do rysowania, czyli z czego warto korzystać? W jakie narzędzia inwestować na starcie, co daje najlepsze efekty? Kreowanie bohatera – projektowanie bohatera mangowego od zera – wygląd, osobowość, cechy charakteru, przeniesienie postaci na papier. Własny komiks – rysowanie strony mangi przy pomocy profesjonalnych narzędzi: cienkopisy, stalówki, obsadki, tusze oraz rastry. Mistrz szczegółu – to pięknie oddane szczegóły: oczy, usta, włosy, dłonie, świadczą o wyjątkowości rysunku. Jak podejść do ich rysowania? Tło w mandze – jak tworzyć fantastyczne tła jak w Blame!? Rysować tła oparte na fotografiach i układać na nich kompozycje? Strefa mangi Najpiękniejsze mangi w historii – przyjrzymy się zdjęciom i obrazkom z mang, które wyszły spod piór światowej sławy rysowników. Harmonogram dnia mangaki – jak wygląda dzień rysownika? Ile czasu potrzeba na narysowanie jednej strony komiksu? - Sprawdźmy! Plakat do J-RPG – projektowanie plakatu do japońskiego RPG, np. Final Fantasy. Jakie elementy zawrzeć, jak umieści fabułę i postacie? Scena batalistyczna – komponowanie sceny bitewnej – jak pokazać konflikt na stronach komiksu? Jak uchwycić dynamikę ruchów i ciosów? Strefa otaku Mangowe gadżety – każdy wykona dla siebie unikalne gadżety ze swoich ulubionych serii. Co wolisz, przypinki, kocie uszka czy wianki? Kalambury i mafia – kultowe wieczorne zajęcia dla wszystkich, czyli popularne gry animacyjne w nowej japońskiej odsłonie! Otaku t-shirt – projektowanie i wykonanie własnej koszulki z elementami mangowymi przy pomocy specjalnych farb do tkanin. Strefa rozrywki Anime night ^^ – kilka odcinków wybranych serii anime oraz japońskich animacji, które wyróżniają się interesującą oprawą graficzną. Music room – gry dla miłośników/czek rock bands, w tym perkusistów oraz gitarzystów na PS 3 – Guitar Hero, Band Hero. Games Room – specjalna przestrzeń pełna gier na XBox'a i PS 3 dla prawdziwych miłośników/czek kinectowych rozgrywek. Pokaz finałowy – wystawa komiksów i prac plakatowych – podczas uroczystego finału pokażemy efekty naszej pracy! Na luzie: Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę. Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce. Pokój planszówek - zbiór kultowych gier. Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku, warunki pogodowe oraz preferencje młodzieży. Zakwaterowanie: O ośrodku Sielski klimat z mangową atmosferą i rockowym przytupem, to właśnie placówka „U Ziomka” w Murzasichle. Pensjonat w góralskim klimacie wspólnie dzielą uczestnicy i uczestniczki obozów mangowych, muzycznych oraz artystycznych. Widok na Giewont, odległość 7 km od Zakopanego oraz bliskość górskich łąk i pastwisk, czyni placówkę „U Ziomka” prawdziwie magicznym miejscem rozwoju pasji i odpoczynku. Jak śpimy? W 4-, 5-osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Część pokoi posiada balkony. Jak jemy? 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja). Obóz rozpoczyna się obiadokolacją/kolacją, a kończy śniadaniem wraz z suchym prowiantem na drogę powrotną. Napoje oferowane są tylko w trakcie posiłków. Adres: Ośrodek wypoczynkowy "U Ziomka" 34-531 Murzasichle ul. Sądelska 85b i 90a www.uziomka.pl Transport: Transport za dopłatą. Przejazd autokarem lub PKP (dojazd pociągiem może dotyczyć tylko miast: Gdańsk, Szczecin) pod opieką pilota tranzytowego z największych miast w Polsce.
Dojazd i odbiór własny uczestników odbywa się w wyznaczonych godzinach. Ceny obejmują przejazd w obie strony. Godziny wyjazdów zostaną podane na 7 dni przed turnusem.
Dojazd własny odbywa się w godzinach: 14:00-16:00 Odbiór odbywa się w godzinach: 11:00-13:00
Informujemy, że transport należy wykupić zawsze w dwie strony z tego samego miejsca wyjazdu/powrotu, dotyczy to również dojazdu własnego.
Każdego uczestnika obozów korzystającego z transportu obowiązuje limit bagażu - 1 szt. bagażu głównego o wadze maksymalnej 20 kg.
PLANOWANY TRANSPORT: Częstochowa, Mc'Donalds al. Wojska Polskiego 260, cena: 190zł, wyjazd: 10:30, powrót: 15:00 Gdańsk*, Hala Dworca Głównego PKP, ul. Podwale Grodzkie 1, cena: 310zł, wyjazd: godzina 7 dni przed wyjazdem, powrót: godzina 7 dni przed wyjazdem Katowice, Dworzec autobusowy przy ul. Piotra Skargi 1, cena: 190zł, wyjazd: 12:00, powrót: 14:00 Kraków, Parking przy CH Zakopianka (przy ul. Zakopiańskiej, od strony Cinema City), cena: 160 zł, wyjazd: 13:00, powrót: 12:30 Leszno, Parking przy KFC Rondo Gronowo, cena: 220zł, wyjazd: 07:15, powrót: 19:15 Łódź, Stacja BP ul. Kątna 1, cena: 210zł, wyjazd: 8:15, powrót: 17:15 Poznań, Dworzec Letni ul. Dworcowa, 300 m od Dworca Głównego PKP: cena: 230zł, wyjazd: 06:00, powrót: 20:30 Szczecin**, Dworzec Główny PKP, cena: 290zł, wyjazd: godzina 7 dni przed wyjazdem, powrót: godzina 7 dni przed wyjazdem Warszawa, Parking przy Torwarze ul. Łazienkowska 6a, cena: 220zł, wyjazd: 06:00, powrót: 19:45 Wrocław, Aleja Śląska parking przy Zintegrowanym Węźle Przesiadkowym, cena: 210zł, wyjazd: 08:30, powrót: 18:00
* Na odcinku Gdańsk – Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity II klasa z miejscami siedzącymi. Na odcinku Kraków – Murzasichle//Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Organizator).
** Na odcinku Szczecin - Kraków, przejazd pociągiem PKP Intercity lub TLK II klasa z miejscami siedzącymi. Na odcinku Kraków – Murzasichle/Poronin przejazd autokarem (autokar uczestników obozów Organizator).
Dbamy o komfort dzieci w trakcie jazdy, dlatego proponujemy 3 osobne trasy dojazdu, aby skrócić do minimum czas przejazdu. Uwagi praktyczne:
Terminy i ceny
Cena podstawowa
Wolne miejsca
Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66 a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Zniżki i dopłaty
Płytka ze zdjęciami
: Dopłata 32 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 11 dni
: Dopłata 93 PLN
Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji AXA 11 dni rozszerzone o choroby przewlekłe
: Dopłata 153 PLN
Wycieczka górska Kopieniec Wielki i Nosal
: Dopłata 80 PLN
Wycieczka Park linowy
: Dopłata 65 PLN
Wycieczka Zamek w Niedzicy i rejs po jeziorze
: Dopłata 95 PLN
Zakwaterowanie
Ośrodek Wypoczynkowy
Wyżywienie
śniadanie, obiad i kolacja (FB)
Cena zawiera
zakwaterowanie i wyżywienie 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek realizację programu pamiątkową koszulkę opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej oraz instruktorów sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć nagrody dla zwycięzców rywalizacji obozowej opiekę medyczną ubezpieczenie NNW (10.000zł) Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 0zł
Cena nie zawiera
dojazdu transportem organizowanym przez Organizator opłaty ubezpieczenia od rezygnacji z obozu wycieczek fakultatywnych gadżetów Vogue Trave napojów między posiłkami.