W tym roku tworzyć będziemy w zupełnie nowym miejscu – w popularnej i lubianej Wiśle! Interesuje Cię świat grafiki komputerowej? Animacje w 3D, wizualizacje, efekty specjalne, gry komputerowe…? Spróbuj swoich sił na obozie, poznaj przeróżne narzędzia, wymyślaj, projektuj i działaj jak prawdziwy grafik komputerowy.
Opis programu
ABC grafiki komputerowej. Stanowisko pracy grafika komputerowego jest najważniejszym warunkiem rozpoczęcia pracy. Szkice, projekty, programy graficzne takie jak: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, QuarkXpress, Corel Draw, GIMP, Blender czy 3ds Max, programy do tworzenia animacji, aparat cyfrowy, drukarki (w tym techniki druku i rodzaje papieru) – to niezbędnik w wyborze narzędzi, które poznają i będą używać nasi Uczestnicy.
Warsztat grafiki tradycyjnej. Grafik komputerowy powinien mieć świadomość, czym jest sama grafika jako składowa – obok malarstwa i rzeźby – sztuk plastycznych. Warto poznać zarówno przykłady i metody tworzenia grafiki artystycznej i użytkowej. W ramach ćwiczeń manualnych narysujemy własne ryciny oraz stworzymy projekty druków okolicznościowych i plakatów. Warsztat tradycyjny z pewnością przyda się w fazie projektowania i opracowania konceptu przy komputerze.
2D, 3D. Animacja komputerowa od lat święci triumfy, znajdując swoje zastosowanie nie tylko przy tworzeniu kreskówek czy reklam, ale także w filmach i grach komputerowych. Poznaj tajniki i metody tworzenia animacji płaskich (dwuwymiarowych) i trójwymiarowych. Wykorzystaj swoją wiedzę na temat grafiki wektorowej i rastrowej, a także rozwiń umiejętności robiąc efekty specjalne do filmów akcji czy też science fiction. Poczuj się niczym najlepszy grafik pracujący przy produkcji Władcy Pierścieni!
Historia grafiki komputerowej. Kto stworzył pierwsze gry komputerowe? Czym jest studio Pixar? I kto pierwszy wprowadził do kina krótkie animacje przed filmem? Przeanalizowanie faktów z historii pomoże Uczestnikom nie tylko w lepszym poznaniu całego zagadnienia grafiki komputerowej, ale także pozwoli rozwinąć kreatywność. Wspólnie zobaczymy rarytasy reklam, fragmenty filmów, nagradzane animacje i projekty najbardziej znanych grafików komputerowych.
Animacja. Ta sztuka tworzenia ruchomych obrazów za pomocą komputera od zawsze fascynowała ludzi. Motyw pojawiający się w literaturze, dzięki współczesnym programom komputerowym, jest możliwy do zrealizowania przez każdego – trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Na obozie Uczestnicy stworzą swoje własne ruchome dzieła, które następnie zostaną zaprezentowane na pokazie finałowym. Do tworzenia animacji poklatkowej z pewnością przydatne będą również własne aparaty fotograficzne.
Samodzielne projekty. Kiedy już opanujesz podstawowe pojęcia z dziedziny informatyki oraz posiądziesz niezbędne umiejętności z zakresu tworzenia grafiki komputerowej, możesz śmiało zaprojektować i wykonać swój autorski projekt na pokaz finałowy. Czy będzie to grafika strony www, designerski plakat filmowy czy też gra komputerowa – to zależy już od Ciebie. Możesz liczyć na pomoc i korekty naszych instruktorów. Na koniec Twoje najlepsze projekty pokażemy w prezentacji multimedialnej i na wystawie.
Park wodny Tropikana w hotelu Gołębiewski. W upalne dni każdy marzy o odrobinie wodnego szaleństwa, dlatego wspólnie wybierzemy się do popularnego i lubianego aquaparku, w którym czekają na nas różnej wielkości baseny, zjeżdżalnie, jacuzzi, sauny... Gwarantujemy świetną zabawę! Ten czas spędzimy oczywiście pod czujnym okiem ratowników WOPR i naszej kadry.
Strefa rozrywki. Prócz masy warsztatów i aktywności twórczych, rozwijających przeróżne pasje, będzie też czas na integrację, letni chill i niezapomniane animacje. W propozycjach m.in. team building, gry terenowe, dyskoteki z motywem przewodnim, ogniska muzyczne, bilard, quizy, wieczory filmowe, a także zawody sportowe, spacery górskimi szklakami i zwiedzanie wakacyjnych atrakcji turystycznych urokliwej Wisły.
Zajęcia otwarte. Interkamp to interdyscyplinarna góra rozmaitości, dlatego naszym Uczestnikom proponujemy otwarty blok zajęć, podczas którego będzie można przekonać się, na czym polegają zajęcia programowe innych obozów. W ten sposób umożliwiamy poznanie kolejnej dziedziny sztuki, ciekawą aktywność twórczą, a także dajemy szansę na odkrycie nowej interkampowej pasji.
Pokaz finałowy. Zwieńczeniem Wakacji z Pasją jest pokaz finałowy. Pod koniec turnusu, podczas kilkugodzinnego przeglądu warsztatowego, poszczególne obozy prezentują efekty swojej pracy twórczej. W pokazie biorą udział wszyscy Uczestnicy, ponadto zaproszenia otrzymają rodzice, znajomi, lokalne media oraz przedstawiciele środowiska artystycznego. W skład pokazu wchodzą m.in. filmy, prezentacje multimedialne, wystawy i wernisaże, recitale, koncerty, show taneczne, reportaże, etiudy, poczęstunek, pokazy mody i spektakle teatralne.
Nagrody. Podczas gali finałowej kadra Interkampu przyznaje skrzydlate Interkampki – nagrody specjalne za całokształt pracy twórczej na danym obozie. Nagrody dedykowane są tym, którzy w szczególny sposób wyróżniają się pasją, chęcią rozwoju, postawą twórczą i zaangażowaniem.
Co zabrać
- ważną legitymację szkolną z numerem PESEL oraz poprawnie wypełnioną kartę kwalifikacyjną z numerem PESEL
- mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, ciepły sweter lub polar, kurtkę przeciwdeszczową, strój kąpielowy/kąpielówki, letnie nakrycie głowy (czapkę, chustkę lub kapelusz)
- przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy i plażowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne
- mile widziane własne laptopy, tablety graficzne, aparaty cyfrowe
OBÓZ GRAFIKI KOMPUTEROWEJ 2018 Obozy letnie w górach 2018, ABC grafiki komputerowej, Warsztat grafiki tradycyjnej, Animacja, Samodzielne projekty
W tym roku tworzyć będziemy w zupełnie nowym miejscu – w popularnej i lubianej Wiśle! Interesuje Cię świat grafiki komputerowej? Animacje w 3D, wizualizacje, efekty specjalne, gry komputerowe…? Spróbuj swoich sił na obozie, poznaj przeróżne narzędzia, wymyślaj, projektuj i działaj jak prawdziwy grafik komputerowy.
Opis programu
ABC grafiki komputerowej. Stanowisko pracy grafika komputerowego jest najważniejszym warunkiem rozpoczęcia pracy. Szkice, projekty, programy graficzne takie jak: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, QuarkXpress, Corel Draw, GIMP, Blender czy 3ds Max, programy do tworzenia animacji, aparat cyfrowy, drukarki (w tym techniki druku i rodzaje papieru) – to niezbędnik w wyborze narzędzi, które poznają i będą używać nasi Uczestnicy.
Warsztat grafiki tradycyjnej. Grafik komputerowy powinien mieć świadomość, czym jest sama grafika jako składowa – obok malarstwa i rzeźby – sztuk plastycznych. Warto poznać zarówno przykłady i metody tworzenia grafiki artystycznej i użytkowej. W ramach ćwiczeń manualnych narysujemy własne ryciny oraz stworzymy projekty druków okolicznościowych i plakatów. Warsztat tradycyjny z pewnością przyda się w fazie projektowania i opracowania konceptu przy komputerze.
2D, 3D. Animacja komputerowa od lat święci triumfy, znajdując swoje zastosowanie nie tylko przy tworzeniu kreskówek czy reklam, ale także w filmach i grach komputerowych. Poznaj tajniki i metody tworzenia animacji płaskich (dwuwymiarowych) i trójwymiarowych. Wykorzystaj swoją wiedzę na temat grafiki wektorowej i rastrowej, a także rozwiń umiejętności robiąc efekty specjalne do filmów akcji czy też science fiction. Poczuj się niczym najlepszy grafik pracujący przy produkcji Władcy Pierścieni!
Historia grafiki komputerowej. Kto stworzył pierwsze gry komputerowe? Czym jest studio Pixar? I kto pierwszy wprowadził do kina krótkie animacje przed filmem? Przeanalizowanie faktów z historii pomoże Uczestnikom nie tylko w lepszym poznaniu całego zagadnienia grafiki komputerowej, ale także pozwoli rozwinąć kreatywność. Wspólnie zobaczymy rarytasy reklam, fragmenty filmów, nagradzane animacje i projekty najbardziej znanych grafików komputerowych.
Animacja. Ta sztuka tworzenia ruchomych obrazów za pomocą komputera od zawsze fascynowała ludzi. Motyw pojawiający się w literaturze, dzięki współczesnym programom komputerowym, jest możliwy do zrealizowania przez każdego – trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Na obozie Uczestnicy stworzą swoje własne ruchome dzieła, które następnie zostaną zaprezentowane na pokazie finałowym. Do tworzenia animacji poklatkowej z pewnością przydatne będą również własne aparaty fotograficzne.
Samodzielne projekty. Kiedy już opanujesz podstawowe pojęcia z dziedziny informatyki oraz posiądziesz niezbędne umiejętności z zakresu tworzenia grafiki komputerowej, możesz śmiało zaprojektować i wykonać swój autorski projekt na pokaz finałowy. Czy będzie to grafika strony www, designerski plakat filmowy czy też gra komputerowa – to zależy już od Ciebie. Możesz liczyć na pomoc i korekty naszych instruktorów. Na koniec Twoje najlepsze projekty pokażemy w prezentacji multimedialnej i na wystawie.
Park wodny Tropikana w hotelu Gołębiewski. W upalne dni każdy marzy o odrobinie wodnego szaleństwa, dlatego wspólnie wybierzemy się do popularnego i lubianego aquaparku, w którym czekają na nas różnej wielkości baseny, zjeżdżalnie, jacuzzi, sauny... Gwarantujemy świetną zabawę! Ten czas spędzimy oczywiście pod czujnym okiem ratowników WOPR i naszej kadry.
Strefa rozrywki. Prócz masy warsztatów i aktywności twórczych, rozwijających przeróżne pasje, będzie też czas na integrację, letni chill i niezapomniane animacje. W propozycjach m.in. team building, gry terenowe, dyskoteki z motywem przewodnim, ogniska muzyczne, bilard, quizy, wieczory filmowe, a także zawody sportowe, spacery górskimi szklakami i zwiedzanie wakacyjnych atrakcji turystycznych urokliwej Wisły.
Zajęcia otwarte. Interkamp to interdyscyplinarna góra rozmaitości, dlatego naszym Uczestnikom proponujemy otwarty blok zajęć, podczas którego będzie można przekonać się, na czym polegają zajęcia programowe innych obozów. W ten sposób umożliwiamy poznanie kolejnej dziedziny sztuki, ciekawą aktywność twórczą, a także dajemy szansę na odkrycie nowej interkampowej pasji.
Pokaz finałowy. Zwieńczeniem Wakacji z Pasją jest pokaz finałowy. Pod koniec turnusu, podczas kilkugodzinnego przeglądu warsztatowego, poszczególne obozy prezentują efekty swojej pracy twórczej. W pokazie biorą udział wszyscy Uczestnicy, ponadto zaproszenia otrzymają rodzice, znajomi, lokalne media oraz przedstawiciele środowiska artystycznego. W skład pokazu wchodzą m.in. filmy, prezentacje multimedialne, wystawy i wernisaże, recitale, koncerty, show taneczne, reportaże, etiudy, poczęstunek, pokazy mody i spektakle teatralne.
Nagrody. Podczas gali finałowej kadra Interkampu przyznaje skrzydlate Interkampki – nagrody specjalne za całokształt pracy twórczej na danym obozie. Nagrody dedykowane są tym, którzy w szczególny sposób wyróżniają się pasją, chęcią rozwoju, postawą twórczą i zaangażowaniem.
Co zabrać - ważną legitymację szkolną z numerem PESEL oraz poprawnie wypełnioną kartę kwalifikacyjną z numerem PESEL - mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, ciepły sweter lub polar, kurtkę przeciwdeszczową, strój kąpielowy/kąpielówki, letnie nakrycie głowy (czapkę, chustkę lub kapelusz) - przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy i plażowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne - mile widziane własne laptopy, tablety graficzne, aparaty cyfrowe
Terminy i ceny
Cena podstawowa
Wolne miejsca
Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66 a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.
Zniżki i dopłaty
Park Linowy
: Dopłata 50 PLN
Paintball
: Dopłata 80 PLN
Energylandia
: Dopłata 120 PLN
Płyta ze zdjęciami z obozu
: Dopłata 29,9 PLN
Przygodowy pakiet obozowy
: Dopłata 100 PLN
Gwarancja aklimatyzacji
: Dopłata 150 PLN
Pakiet Parasol
: Dopłata 75 PLN
Pakiet Super Parasol
: Dopłata 150 PLN
Zakwaterowanie
Hotel KROKUS
Hotel Krokus w Wiśle
Obiekt położony jest tuż nad centrum Wisły, na południowym zboczu Partecznika, w pięknym miejscu z widokiem na Czantorię, Soszów Wielki, Stożek. Uczestnicy zakwaterowani zostaną w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (wyłącznie na pojedynczych łóżkach) z łazienkami. Obiekt przeznaczony wyłącznie dla Uczestników i kadry twórczych obozów Interkamp ma bogatą infrastrukturę: liczne sale warsztatowe, regionalna jadalnia, windy, całodobowa recepcja, malowniczy teren zielony, wiata grillowa i miejsce na ognisko, wi-fi, bilard, parking. Do dyspozycji kompleks w pełni wyposażonych sal warsztatowych i pracowni: sale taneczne i aktorskie z lustrami, pracownie plastyczne, komputerowe, salki ćwiczeniowe na zajęcia muzyczne, ciemnia fotograficzna, studio filmowe, studio fotograficzne i wiele innych. Na terenie ośrodka działają telefony wszystkich sieci komórkowych.
Wyżywienie
cztery posiłki dziennie (4P)
4 domowe posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja. Wszystkie przygotowywane w ośrodku. Obóz zaczyna się kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem dnia ostatniego. Uczestnicy otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.
Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem lub pociągiem.
Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 4 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 250 zł.
Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.
Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).
Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem lub pociągiem.
Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 4 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 250 zł.
Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.
Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).
Autokar lub Pociąg
Miejscowość
Miejsce zbiórki
Cena
Częstochowa
Dopłata 118 PLN
Gdańsk
Dopłata 198 PLN
Katowice
Dopłata 118 PLN
Kraków
Dopłata 128 PLN
Leszno
Dopłata 188 PLN
Łódź
Dopłata 168 PLN
Opole (okolice)
Dopłata 158 PLN
Poznań
Dopłata 188 PLN
Szczecin
Dopłata 198 PLN
Toruń
Dopłata 178 PLN
Warszawa
Dopłata 198 PLN
Wrocław
Dopłata 178 PLN
Białystok
negocjowany min. 4 os
Dopłata 250 PLN
Bydgoszcz
negocjowany min. 4 os
Dopłata 250 PLN
Olsztyn
negocjowany min. 4 os
Dopłata 250 PLN
Lublin
negocjowany min. 4 os
Dopłata 250 PLN
Własny
dojazd własny do obiektu
Cena zawiera
Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny program, opiekę kadry pedagogicznej i instruktorskiej oraz opiekę medyczną, pakiet Uczestnika Interkampu, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).
Cena nie zawiera
Dojazdu i dodatkowych atrakcji.
Opcje fakultatywne
- Park Linowy w Wiśle + 50 zł
Przygoda Park to centrum ekstremalnych rozrywek, położone w samym sercu Wisły. Posiada 5 tras o zróżnicowanym stopniu trudności. Wśród przeszkód m.in. kładka, most drabinowy, chiński most, ruchome belki, wisząca bela, most tybetański, ruchome beczki, tyrolka zjazdowa, most komandosów, most drabinowy, zjeżdżalnia. Przed rozpoczęciem zajęć wszyscy zostaną wyposażeni w profesjonalny sprzęt asekuracyjny i przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa. Opiekę nad Uczestnikami sprawują wykwalifikowani instruktorzy wspinaczki.
- Paintball w Wiśle + 80 zł
To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki, które pozwolą im nauczyć się planowania i strategicznego myślenia. Tu trzeba będzie szybko działać, podejmować trudne decyzje, a czasami nauczyć się przegrywać z honorem. Dla dzieci poniżej 13 roku życia zajęcia odbywają na strzelnicy paintballowej. Dzieci od 13 do 19 lat biorą udział w rozgrywce drużynowej.
- Energylandia + 120 zł
Energylandia – całodzienny wyjazd do parku rozrywki w miejscowości Zator. Kilkadziesiąt atrakcji dla wszystkich grup wiekowych, podzielonych na 4 strefy: Bajkolandia, Strefa familijna, Strefa ekstremalna, Water Park. Ponadto warsztaty edukacyjne i artystyczne, pokazy pirotechniczne oraz inne niesamowite atrakcje.
Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz.
W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się: - latarka ręczna z kompletem baterii, - manierka/termos z karabinkiem do powieszenia, - 2 szt. światła awaryjnego
tzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu świecą przez kilka godzin, - dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.
Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.
- Gwarancja aklimatyzacji + 150 zł
Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać. Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu. W przypadku, gdy Klient ma wykupioną Gwarancję Aklimatyzacji, zwracamy proporcjonalnie do ilości niewykorzystanych dni poniesioną opłatę za obóz.
- Pakiet Parasol + 75 zł
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego PARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 75% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 70% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 60% wpłaty (standardowo 20%)
- Pakiet Super Parasol 0 zł (przy jednorazowej wpłacie za obóz) / 150 zł
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie.
Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego SUPERPARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 90% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 85% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 80% wpłaty (standardowo 20%)
- Płytka ze zdjęciami z obozu + 29,90 zł
Płyta DVD zawierająca zdjęcia z obozu, wykonane przez kadrę.
Płytkę może zamówić również Uczestnik w trakcie trwania turnusu. Doliczamy jednak wówczas 10zł, są to koszty wysyłki pobraniowej.
Wszystkie płyty wysyłane są po zakończeniu obozów na przełomie września i października.
- Park Linowy w Wiśle + 50 zł Przygoda Park to centrum ekstremalnych rozrywek, położone w samym sercu Wisły. Posiada 5 tras o zróżnicowanym stopniu trudności. Wśród przeszkód m.in. kładka, most drabinowy, chiński most, ruchome belki, wisząca bela, most tybetański, ruchome beczki, tyrolka zjazdowa, most komandosów, most drabinowy, zjeżdżalnia. Przed rozpoczęciem zajęć wszyscy zostaną wyposażeni w profesjonalny sprzęt asekuracyjny i przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa. Opiekę nad Uczestnikami sprawują wykwalifikowani instruktorzy wspinaczki.
- Paintball w Wiśle + 80 zł To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki, które pozwolą im nauczyć się planowania i strategicznego myślenia. Tu trzeba będzie szybko działać, podejmować trudne decyzje, a czasami nauczyć się przegrywać z honorem. Dla dzieci poniżej 13 roku życia zajęcia odbywają na strzelnicy paintballowej. Dzieci od 13 do 19 lat biorą udział w rozgrywce drużynowej.
- Energylandia + 120 zł Energylandia – całodzienny wyjazd do parku rozrywki w miejscowości Zator. Kilkadziesiąt atrakcji dla wszystkich grup wiekowych, podzielonych na 4 strefy: Bajkolandia, Strefa familijna, Strefa ekstremalna, Water Park. Ponadto warsztaty edukacyjne i artystyczne, pokazy pirotechniczne oraz inne niesamowite atrakcje.
- Przygodowy Pakiet Obozowy 0 zł (przy jednorazowej wpłacie za obóz) / 100 zł Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz. W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się: - latarka ręczna z kompletem baterii, - manierka/termos z karabinkiem do powieszenia, - 2 szt. światła awaryjnegotzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu świecą przez kilka godzin, - dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika. Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.
- Gwarancja aklimatyzacji + 150 zł Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać. Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu. W przypadku, gdy Klient ma wykupioną Gwarancję Aklimatyzacji, zwracamy proporcjonalnie do ilości niewykorzystanych dni poniesioną opłatę za obóz.
- Pakiet Parasol + 75 zł CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego PARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł) Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 75% wpłaty (standardowo 50%) Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 70% wpłaty (standardowo 40%) Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 60% wpłaty (standardowo 20%)
- Pakiet Super Parasol 0 zł (przy jednorazowej wpłacie za obóz) / 150 zł CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ? Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego SUPERPARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł) Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 90% wpłaty (standardowo 50%) Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 85% wpłaty (standardowo 40%) Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 80% wpłaty (standardowo 20%)
- Płytka ze zdjęciami z obozu + 29,90 zł Płyta DVD zawierająca zdjęcia z obozu, wykonane przez kadrę. Płytkę może zamówić również Uczestnik w trakcie trwania turnusu. Doliczamy jednak wówczas 10zł, są to koszty wysyłki pobraniowej. Wszystkie płyty wysyłane są po zakończeniu obozów na przełomie września i października.