w naszej ofercie: 11951 imprez, 5511 terminów!

+48 12 648 99 77
+48 12 647 11 88
+48 12 647 22 66
E-mail:
Hasło:
Obóz Ogólnoerpegowy - Glamping w Drzewinie 2019
Wszystko o tej ofercie wie:

OBÓZ OGÓLNOERPEGOWY - GLAMPING W DRZEWINIE 2019

Obozy młodzieżowe letnie RPG na Kaszubach 2019, RPG, Larp, Szermierka, Łucznictwo i Archery Tag

Wiek: od 15 do 20 lat
Wyżywienie: cztery posiłki dziennie (4P)
Ocena oferty:
Kod oferty:
14662614
oferta w pdf
OBÓZ OGÓLNOERPEGOWY - GLAMPING W DRZEWINIE 2019
Obozy młodzieżowe letnie RPG na Kaszubach 2019, RPG, Larp, Szermierka, Łucznictwo i Archery Tag
Obóz Ogólnoerpegowy jest nowością w naszym programie. Przeznaczony dla osób, które chcą rozwijać się na wielu płaszczyznach erpegowego kunsztu i zagłębiać w najróżniejsze systemy. Zastanawialiście się kiedyś, jak to jest przenieść się do świata wyobraźni? Wraz z towarzyszami podróży przeżywać niezapomniane przygody, a także stawiać czoło wyzwaniom? Jeśli nie raz marzyliście o takich rozrywkach, to jest to odpowiednie miejsce dla Was. Bez względu na to, czy jesteście początkującymi graczami czy doświadczonymi weteranami, każdy znajdzie u nas coś dla siebie! Będziecie mieli okazję rozegrać sesje RPG w najróżniejszych systemach, poznacie tajniki szermierki i dowiecie się czym różni się larp od RPG. Zapraszamy!
Opis programu
Czym tak naprawdę są gry RPG? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, ale my najbardziej skłaniamy się ku określeniu ich „żywym teatrem”. Podczas grania stworzycie własną postać, w którą wcielicie się potem w trakcie przygody prowadzonej przez Mistrza Gry (MG). Brzmi prosto, ale niech Was to nie zmyli!
Granie w gry RPG jest jak przejście do innego świata – w zależności od systemu, który jest prowadzony, gracze walczą o przetrwanie na postapokaliptycznych pustyniach Ameryki, odbywają międzygalaktyczne podróże, wcielają się w różne fantastyczne rasy od elfów po krasnoludy, bądź stają „po drugiej stronie barykady”, odgrywając wampiry lub wilkołaki we współczesnym świecie pełnym ludzi.
Cokolwiek wybiorą, ich postaci czeka mnóstwo przygód i niebezpieczeństw.
Na obozie podopieczni będą podzieleni na drużyny składające się z grup 3-6 osobowych. Każda z nich oddzielnie zdecyduje, czy chce podczas długiej kampanii dogłębnie poznać określony system, a  innych światów jedynie zasmakować rozgrywając krótkie jednostrzały, czy może wybierze kilka krótszych przygód, by  poznać  na obozie jak najwięcej systemów.
Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, „Dungeons&Dragons”, nowy i stary „Świat Mroku” (w tym: „Wampir” i „Wilkołak”), „Zew Cthulhu”, „Wiedźmin”, „Warhammer”, „Neuroshima”, „Shadowrun”, „Legenda Pięciu Kręgów” i wiele innych. Grupy będą dopasowane tak, by każdy dostał to, czego oczekuje zarówno od sesji, jak i od doświadczonych Mistrzów Gry.
Na tym obozie odnajdą się zarówno gracze z długim stażem, jak i osoby, które jeszcze nie do końca orientują się w świecie gier fabularnych. Nowi nauczą się jak tworzyć i odgrywać wiarygodnie postaci, poznają podstawy różnych systemów oraz potrenują działanie drużynowe, weterani zaś doszlifują swój warsztat jako gracze, bądź poznają tajniki prowadzenia jako MG. Jedyne, czego potrzeba, by zagłębić się w Krainy Wyobraźni, to otwarty umysł i ciekawość świata!
Sesje RPG. W grach wyobraźni uczestnicy stworzą wymyślone przez siebie postaci i będą je odgrywać w trakcie przygód, prowadzonych przez Mistrzów Gry. W przygotowaniach pomogą specjalnie opracowane karty postaci. Sesje, będą prowadzone w stylu dobranym do oczekiwań graczy, w formie wielu przygód w różnych systemach lub długiej kampanii w jednym, wybranym systemie.
Larpy. Skrót od Live Action Role Play oznacza gry terenowe – wcielanie się w postać nie tylko słowem, ale też ubiorem i mową ciała. Niektóre z larpów będą związane z fabułą obozów, a inne będą ciekawą odskocznią od rzeczywistości. Zapewniamy podstawowe elementy stroju i jednocześnie zachęcamy do zabierania własnych kostiumów i akcesoriów!
Prelekcje. Podczas prelekcji poznacie wiele systemów RPG – od klasyków po nowości. Zgłębicie ich mechanikę oraz założenia świata i porównacie je z dotąd poznanymi. Prelekcje z elementami praktycznymi nauczą Was, jak wiarygodnie odgrywać postać i pozwolą lepiej wczuć się w stworzonych wcześniej bohaterów. Poznacie także sztuczki, które można stosować jako Mistrz Gry w trakcie sesji, które pomogą nie tylko w prowadzeniu jako MG, ale także w rozszyfrowywaniu jego zamiarów.
Warsztaty. W trakcie zajęć stworzycie coś z niczego: z podstawowych materiałów zrobicie zarówno elementy strojów, które wykorzystacie potem na larpach, jak i tzw. „hand-outy”, czyli przedmioty przenikające ze świata wyobraźni do świata realnego – akcesoria, rekwizyty, czy dodatki do strojów.
Porozmawiajmy o RPG. Wspólnie pochylimy się nad najróżniejszymi kwestiami dotyczącymi gier RPG. Jakie są nowinki w świecie erpegowców? Co wybrać, Zew Cthulhu czy może Wiedźmina? Jakie są trudności przy kreowaniu własnych systemów? Konkursy RPG - to przeżytek, czy świetny sposób na sprawdzenie swoich umiejętności? Na te i na setki innych erpegowych pytań postaramy się znaleźć odpowiedź, która jak może się okazać, nie zawsze jest jednoznaczna.
Szermierka. Korzystając z nowych, sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych Go-Now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, gier typu Battle czy Capture The Flag, a także będziecie mogli wziąć udział w lekcjach ukazujących Wam nowe techniki fechtowania. Niech wygra najlepszy!
Łucznictwo i Archery Tag. Poznacie teorię i praktykę tej wielowiekowej dyscypliny. Obalimy popularne mity i odpowiemy na nurtujące Was pytania. Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Po zakończonych zajęciach, odpowiedzi na te pytania będą dla Was oczywiste. Uzbrojeni w tę wiedzę weźmiecie do ręki prawdziwy łuk, a my zadbamy o to, żebyście zawsze trafiali w dziesiątkę!
Oprócz łuków tradycyjnych oddajemy w ręce naszych uczestników sprzęt do gry Archery Tag - połączenia kunsztu łucznictwa z emocjami paintballowych pojedynków. W pełni bezpieczne łuki i strzały umożliwią rozgrywanie wielu dynamicznych, niezapomnianych starć!
Projekcje filmów. Oglądając filmy nakręcone w różnych konwencjach (od fantasy, po science-fiction) pokonacie trudności w zrozumieniu podstaw i założeń różnych światów gier fabularnych. Po obserwacji aktorów, wcielających się w role bohaterów walczących o przetrwanie w zróżnicowanych warunkach, odbędą się panele dyskusyjne, dzięki czemu z każdej projekcji wyciągnięcie jeszcze więcej!
Gry planszowe i integracyjne. W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories i inne), czy karcianych (Bang!, Munchkin, Dixit, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w przeróżnych zadaniach z dziedziny team-building, grach terenowych i zabawach integracyjnych. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.
Co zabrać
- polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje (jeśli graliście już w RPG).
- mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)!
- przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne
- legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL).

OBÓZ OGÓLNOERPEGOWY - GLAMPING W DRZEWINIE 2019
Obozy młodzieżowe letnie RPG na Kaszubach 2019, RPG, Larp, Szermierka, Łucznictwo i Archery Tag

Obóz Ogólnoerpegowy jest nowością w naszym programie. Przeznaczony dla osób, które chcą rozwijać się na wielu płaszczyznach erpegowego kunsztu i zagłębiać w najróżniejsze systemy. Zastanawialiście się kiedyś, jak to jest przenieść się do świata wyobraźni? Wraz z towarzyszami podróży przeżywać niezapomniane przygody, a także stawiać czoło wyzwaniom? Jeśli nie raz marzyliście o takich rozrywkach, to jest to odpowiednie miejsce dla Was. Bez względu na to, czy jesteście początkującymi graczami czy doświadczonymi weteranami, każdy znajdzie u nas coś dla siebie! Będziecie mieli okazję rozegrać sesje RPG w najróżniejszych systemach, poznacie tajniki szermierki i dowiecie się czym różni się larp od RPG. Zapraszamy!

Opis programu
Czym tak naprawdę są gry RPG? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, ale my najbardziej skłaniamy się ku określeniu ich „żywym teatrem”. Podczas grania stworzycie własną postać, w którą wcielicie się potem w trakcie przygody prowadzonej przez Mistrza Gry (MG). Brzmi prosto, ale niech Was to nie zmyli!

Granie w gry RPG jest jak przejście do innego świata – w zależności od systemu, który jest prowadzony, gracze walczą o przetrwanie na postapokaliptycznych pustyniach Ameryki, odbywają międzygalaktyczne podróże, wcielają się w różne fantastyczne rasy od elfów po krasnoludy, bądź stają „po drugiej stronie barykady”, odgrywając wampiry lub wilkołaki we współczesnym świecie pełnym ludzi.

Cokolwiek wybiorą, ich postaci czeka mnóstwo przygód i niebezpieczeństw.

Na obozie podopieczni będą podzieleni na drużyny składające się z grup 3-6 osobowych. Każda z nich oddzielnie zdecyduje, czy chce podczas długiej kampanii dogłębnie poznać określony system, a  innych światów jedynie zasmakować rozgrywając krótkie jednostrzały, czy może wybierze kilka krótszych przygód, by  poznać  na obozie jak najwięcej systemów.

Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, „Dungeons&Dragons”, nowy i stary „Świat Mroku” (w tym: „Wampir” i „Wilkołak”), „Zew Cthulhu”, „Wiedźmin”, „Warhammer”, „Neuroshima”, „Shadowrun”, „Legenda Pięciu Kręgów” i wiele innych. Grupy będą dopasowane tak, by każdy dostał to, czego oczekuje zarówno od sesji, jak i od doświadczonych Mistrzów Gry.

Na tym obozie odnajdą się zarówno gracze z długim stażem, jak i osoby, które jeszcze nie do końca orientują się w świecie gier fabularnych. Nowi nauczą się jak tworzyć i odgrywać wiarygodnie postaci, poznają podstawy różnych systemów oraz potrenują działanie drużynowe, weterani zaś doszlifują swój warsztat jako gracze, bądź poznają tajniki prowadzenia jako MG. Jedyne, czego potrzeba, by zagłębić się w Krainy Wyobraźni, to otwarty umysł i ciekawość świata!

Sesje RPG. W grach wyobraźni uczestnicy stworzą wymyślone przez siebie postaci i będą je odgrywać w trakcie przygód, prowadzonych przez Mistrzów Gry. W przygotowaniach pomogą specjalnie opracowane karty postaci. Sesje, będą prowadzone w stylu dobranym do oczekiwań graczy, w formie wielu przygód w różnych systemach lub długiej kampanii w jednym, wybranym systemie.

Larpy. Skrót od Live Action Role Play oznacza gry terenowe – wcielanie się w postać nie tylko słowem, ale też ubiorem i mową ciała. Niektóre z larpów będą związane z fabułą obozów, a inne będą ciekawą odskocznią od rzeczywistości. Zapewniamy podstawowe elementy stroju i jednocześnie zachęcamy do zabierania własnych kostiumów i akcesoriów!

Prelekcje. Podczas prelekcji poznacie wiele systemów RPG – od klasyków po nowości. Zgłębicie ich mechanikę oraz założenia świata i porównacie je z dotąd poznanymi. Prelekcje z elementami praktycznymi nauczą Was, jak wiarygodnie odgrywać postać i pozwolą lepiej wczuć się w stworzonych wcześniej bohaterów. Poznacie także sztuczki, które można stosować jako Mistrz Gry w trakcie sesji, które pomogą nie tylko w prowadzeniu jako MG, ale także w rozszyfrowywaniu jego zamiarów.

Warsztaty. W trakcie zajęć stworzycie coś z niczego: z podstawowych materiałów zrobicie zarówno elementy strojów, które wykorzystacie potem na larpach, jak i tzw. „hand-outy”, czyli przedmioty przenikające ze świata wyobraźni do świata realnego – akcesoria, rekwizyty, czy dodatki do strojów.

Porozmawiajmy o RPG. Wspólnie pochylimy się nad najróżniejszymi kwestiami dotyczącymi gier RPG. Jakie są nowinki w świecie erpegowców? Co wybrać, Zew Cthulhu czy może Wiedźmina? Jakie są trudności przy kreowaniu własnych systemów? Konkursy RPG - to przeżytek, czy świetny sposób na sprawdzenie swoich umiejętności? Na te i na setki innych erpegowych pytań postaramy się znaleźć odpowiedź, która jak może się okazać, nie zawsze jest jednoznaczna.

Szermierka. Korzystając z nowych, sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych Go-Now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, gier typu Battle czy Capture The Flag, a także będziecie mogli wziąć udział w lekcjach ukazujących Wam nowe techniki fechtowania. Niech wygra najlepszy!

Łucznictwo i Archery Tag. Poznacie teorię i praktykę tej wielowiekowej dyscypliny. Obalimy popularne mity i odpowiemy na nurtujące Was pytania. Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Po zakończonych zajęciach, odpowiedzi na te pytania będą dla Was oczywiste. Uzbrojeni w tę wiedzę weźmiecie do ręki prawdziwy łuk, a my zadbamy o to, żebyście zawsze trafiali w dziesiątkę!Oprócz łuków tradycyjnych oddajemy w ręce naszych uczestników sprzęt do gry Archery Tag - połączenia kunsztu łucznictwa z emocjami paintballowych pojedynków. W pełni bezpieczne łuki i strzały umożliwią rozgrywanie wielu dynamicznych, niezapomnianych starć!

Projekcje filmów. Oglądając filmy nakręcone w różnych konwencjach (od fantasy, po science-fiction) pokonacie trudności w zrozumieniu podstaw i założeń różnych światów gier fabularnych. Po obserwacji aktorów, wcielających się w role bohaterów walczących o przetrwanie w zróżnicowanych warunkach, odbędą się panele dyskusyjne, dzięki czemu z każdej projekcji wyciągnięcie jeszcze więcej!

Gry planszowe i integracyjne. W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories i inne), czy karcianych (Bang!, Munchkin, Dixit, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w przeróżnych zadaniach z dziedziny team-building, grach terenowych i zabawach integracyjnych. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.

Co zabrać
- polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje (jeśli graliście już w RPG).
- mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)!
- przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne
- legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL).

Terminy i ceny

Cena podstawowa Wolne miejsca

Prześlij do nas Zapytanie lub zadzwoń +48 12 648 99 77, 647 11 88, 647 22 66
a przedstawimy Ci aktualnę ofertę cenową i dostępne wolne terminy.

Zniżki i dopłaty

Pakiet Parasol : Dopłata 75 PLN
Pakiet SUPER Parasol : Dopłata 150 PLN
Erpegowy Pakiet Obozow : Dopłata 100 PLN
Galeria najlepszych zdjęć : Dopłata 29,9 PLN
Przygodowy Pakiet Obozowy : Dopłata 100 PLN
Kubek Tol Calen : Dopłata 30 PLN
Dopłata za podręcznik Tol Calen w twardej okładce : Dopłata 40 PLN
Paintball : Dopłata 80 PLN
Gwarancja aklimatyzacji : Dopłata 150 PLN

Zakwaterowanie

Przystanek Drzewina - namioty

Fabularna baza namiotowa Przystanku Drzewina. Zakwaterowania typu glamping. Miejscowość Drzewina w województwie pomorskim, 35 km od Gdańska. Uczestnicy mieszkać będą w bogato wyposażonych namiotach 6-osobowych (w namiocie max. 5 osób): drewniana podłoga, łóżka z pościelą, półki-skrzynie i klimatyczne dodatki. W odległości 20 m do dyspozycji toalety i prysznice. Wyżywienie serwujemy w Przystanku Drzewina.

Wyżywienie

cztery posiłki dziennie (4P)

4 domowe posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja. Wszystkie przygotowywane w ośrodku. Obóz zaczyna się obiadokolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem dnia ostatniego. Uczestnicy otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.

Transport

Przyjazdy/Odjazdy

Autokar lub Pociąg

Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem lub pociągiem.
Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 4 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 250 zł.
Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.
Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).
Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem lub pociągiem.

Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 4 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 250 zł.

Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.

Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).

Miejscowość Miejsce zbiórki Cena
Białystok Negocjowany Dopłata 250 PLN
Bydgoszcz Negocjowany Dopłata 250 PLN
Częstochowa Dopłata 188 PLN
Gdańsk Dopłata 98 PLN
Katowice Dopłata 198 PLN
Kraków Dopłata 198 PLN
Leszno Negocjowany Dopłata 250 PLN
Łódź Dopłata 188 PLN
Olsztyn Negocjowany Dopłata 250 PLN
Poznań Dopłata 188 PLN
Szczecin Dopłata 188 PLN
Toruń Dopłata 168 PLN
Warszawa Dopłata 198 PLN
Wrocław Dopłata 198 PLN

Własny

Cena zawiera

Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, pamiątkową koszulkę, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).

Cena nie zawiera

Dojazdu, dodatkowych atrakcji.

Dopłaty dla chętnych

Gwarancja aklimatyzacji + 150 PLN
Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać. Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu. W przypadku, gdy Klient ma wykupioną Gwarancję Aklimatyzacji, zwracamy proporcjonalnie do ilości niewykorzystanych dni poniesioną opłatę za obóz.
Paintball + 80 PLN
To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki pełne adrenaliny i wyśmienitej zabawy. W cenie oczywiście przeszkolenie i opieka Instruktora! Zabawa dla Uczestników, którzy ukończyli 13 lat!
Dopłata za podręcznik Tol Calen w twardej okładce + 40 PLN
Podręcznik kolekcjonarski o świecie z długą i barwną historią, kształtowaną przez niezliczone rzesze graczy na przestrzeni kilku lat naszych Obozów RPG. Twarda okładka, kolorowa tasiemka zakładkowa. 
Kubek Tol Calen + 30 PLN
Ceramiczny kubek z laserowo wyciętym logo Tol Calen. 
Pakiet Parasol + 75 PLN
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego PARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 75% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 70% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 60% wpłaty (standardowo 20%)
Pakiet Super Parasol + 150 PLN
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie.
Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego SUPERPARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 90% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 85% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 80% wpłaty (standardowo 20%)
Przygodowy Pakiet Obozowy + 100 PLN
Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz.
W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się: - latarka ręczna z kompletem baterii, - manierka/termos z karabinkiem do powieszenia, - 2 szt. światła awaryjnego
tzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu świecą przez kilka godzin, - dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.
Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.
Erpegowy Pakiet Obozowy + 100 PLN
W skład  pakietu wchodzi: podręcznik Tol Calen w twardej okładce, ceramiczny kubek z logo Tol Calen oraz trzy kości dziesięciościenne "Tolcalenówki". Limited edition. 
Galeria najlepszych zdjęć + 29,90 PLN
Dostęp do galerii z najlepszymi zdjeciami z obozu. 
Gwarancja aklimatyzacji + 150 PLN
Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać. Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu. W przypadku, gdy Klient ma wykupioną Gwarancję Aklimatyzacji, zwracamy proporcjonalnie do ilości niewykorzystanych dni poniesioną opłatę za obóz.

Paintball + 80 PLN
To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki pełne adrenaliny i wyśmienitej zabawy. W cenie oczywiście przeszkolenie i opieka Instruktora! Zabawa dla Uczestników, którzy ukończyli 13 lat!

Dopłata za podręcznik Tol Calen w twardej okładce + 40 PLN
Podręcznik kolekcjonarski o świecie z długą i barwną historią, kształtowaną przez niezliczone rzesze graczy na przestrzeni kilku lat naszych Obozów RPG. Twarda okładka, kolorowa tasiemka zakładkowa. 

Kubek Tol Calen + 30 PLN
Ceramiczny kubek z laserowo wyciętym logo Tol Calen. 

Pakiet Parasol + 75 PLN
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego PARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 75% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 70% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 60% wpłaty (standardowo 20%)

Pakiet Super Parasol + 150 PLN
CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie.
Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego SUPERPARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.
Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 200 zł)
Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 90% wpłaty (standardowo 50%)
Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 85% wpłaty (standardowo 40%)
Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 80% wpłaty (standardowo 20%)

Przygodowy Pakiet Obozowy + 100 PLN
Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz.
W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się: - latarka ręczna z kompletem baterii, - manierka/termos z karabinkiem do powieszenia, - 2 szt. światła awaryjnegotzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu świecą przez kilka godzin, - dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.
Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.

Erpegowy Pakiet Obozowy + 100 PLN
W skład  pakietu wchodzi: podręcznik Tol Calen w twardej okładce, ceramiczny kubek z logo Tol Calen oraz trzy kości dziesięciościenne "Tolcalenówki". Limited edition. 

Galeria najlepszych zdjęć + 29,90 PLN
Dostęp do galerii z najlepszymi zdjeciami z obozu. 

comments powered by Disqus
Nasze marki:

Biuro Podróży Ecotravel

ul. Bulwarowa 35d/42, 31-751 Kraków (Nowa Huta)

+48 12 6489977, +48 12 6472266
+48 12 6471188, +48 12 6813692
fax.: +48 12 391 72 03
bok@ecotravel.pl

godz. otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 09:00-18:00
Sobota - Niedziela: nieczynne

Opublikowane na stronach internetowych www.ecotravel.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.